zaterdag 7 juli 2007

Dit wordt het


Ik heb wat met vrij staande landelijke huisje. Ik gun mezelf dat wel, daarbij ben ik ook bang dat ik daar zoveel geld in moet stoppen dat ik in verder opzicht weinig speelruimte heb. Ik ben toe aan studie, vakanties, cursussen enz.
Inderdaad de volgende dag bij de familie, krijg ik goede raad voor het nemen van mijn besluit. Ga nog eens bij dat vrije huisje kijken, bel er over hoe het er mee staat, volg je hart........
Ik ga vertwijfeld naar huis, moet ik dat oude huisje wel kopen, is het niet te veel werk, kan ik wel hulp verwachten van anderen om me heen....
De nacht brengt vast weer wijsheid zoals gewoonlijk is voor mij.
Maandagochtend weet ik het zeker, ik ga bellen over vrije huisje de Omval, ik ga met Hendrik naar de Gashouderstraat maar blaas de bouwkundige keuring daar af eerst nog eens voelen hoe het daar is, ik ga nog een keer bij de Druivenlaan langs gewoon kijken.
De Omval is verkocht, dat maakt het voor mij heel wat makkelijker. De Gashouderstraat voelt niet goed, ook Henk ziet dit voor mij niet echt zitten. Het huis komt benauwd over.
Bij langslopen in de Druivenlaan voel ik mijn spirit borrelen. Dit is het dit wordt het en hoe eng dan ook: Ik ga hiervoor

1 opmerking:

Ritsert zei

Hey mam, hier in het hoge Noorden en in het mooie uiterwaarden gebied waar je zelf vandaan komt is alles heerlijk. Ik heb samen met Imke een heel leuk lang weekend achter de rug. Donderdag eerst feest gehad bij Imke dr broer in Eindhoven, vrijdag lekker rustig aan gedaan, zaterdag vroeg op gestaan om lekker een dagje in walibi rond te slenteren en veel acht banen bezocht heerlijk weer gehad en zondag heel gezellig met dr ouders, broer en oom en tante tapas gegeten. Imke moest maandag weer vroeg op, 5,30, om naar dr eerste stage dag te gaan en ik 2 uur later om weer terug te gaan naar Leeuwarden om te tappen bij diplomeringsborrels op school en een beetje geld bij te verdienen. Van het weekend ben ik ook nog in Leeuwarden om Deurbeleid te lopen en ook weer geld te verdienen. Het is een behoorlijk drukke week voor mij, schoolwerk afmaken, tappen en ook nog klussen in de Sociƫteit. Maar volgend weekend kom ik weer naar huis toe en dan lekker weer te genieten van de laatste weken in Castricum met vrienden en natuurlijk ook met jou, en je kan rekenen op hulp van mij met inpakken en dergelijk.
Maar goed van je dat je nu de knoop hebt doorgehakt en toch voor de Druivenlaan gaat, is het dat huisje dat je de andere straat in kijkt??
Ik hoop je snel weer te spreken en tot die tijd veel succes met je bezigheden en met je gezondheid, want je moet het niet hebben dat je door griep of dergelijk niets kunt doen qua inpakken verbouwen regelen ed. Tot snel, kus Ritsert