donderdag 12 juli 2007

Vakantietijd

Nog geen taxatie van het huis gedaan.
Tja, mevrouw het ligt op de stapel. Nee, nee, het is vakantie tijd, dan gaat het dus allemaal trager. De verkopende partij is niet bereikbaar............ Leuk he zulke telefoontjes:):)
Mijn rust gevoel moet hier niet onder lijden. Wie wat rust over heeft ......stuur maar op.
Ik ga aan de slag met het inpakken van de dozen en het uitzoekwerk van al die spullen.
Wat verzamelt een mens een troep, zoals Allesanders regelmatig roept:)
Een huis verkopen is gelukt, een huis kopen gaat ook zeker lukken, de afwikkeling duurt even ietsjes langer.
Ach, ik denk maar zo: over een jaar zit ik in het kleine huis, mijn eigen huis met tuin en zal ik met trots kunnen zeggen: Ik heb dit huis gekocht.

1 opmerking:

oma Gera zei

dag Jolande, graag zou ik je een beetje rustgevoel geven. Ik kan me voorstellen dat je de makelaar die met vakantieverhalen aankomt graag even aan het werk wilt zien. We zijn reuze benieuwd hoe het verder met je gaat. Lukt het inpakken. Heeft het zin om nu te komen helpen? Heel veel succes met het selecteren. een reuze klus vond ik. tot gauw, liefs mama