dinsdag 17 juli 2007

Getekend

Ja, jullie lezen het goed, vandaag heb ik getekend voor mijn huisje op de Druivenlaan. Ik ben er ook weer even binnen geweest en het is goed zo.


Het huis, de straat en de buurt zijn naar mijn zin.
En nu,...... op naar de verhuisdozen, alles gaat door mijn handen, mijn leven van 50 jaar gaat aan me voorbij met allerlei mooie, gedenkwaardige, gevoelige momenten met mijn mannen :):) vastgelegd op foto, tekening, enz. Ik heb steeds meer een gevoel van uitdaging, welke mooie nieuwe dingen staan mij te wachten. Wat, hoe en welke kant op ga ik verder op.

1 opmerking:

Wouter zei

HI Mam,

Het heeft even geduurt maar ik heb je blog ook gevonden en zal mijn best doen om zo af en toe deze te lezen. ZOu je verwachten dat de jeugd van tegenwoordig voornamelijk achter de computer zit, nou dat valt even tegen zeg. Vanochtend vroeg opgestaan om te gaan onderzoeken. Om elf uur vond ik het genoeg ben ik in de tram gestapt naar Scheveningen en ben ik gaan surfen. Echt heerlijk, heb maar een paar echte golven gepakt maar desondanks wel heerlijk een middag op het strand geweest en dat doet goed. Tot snel liefs Wouter