zaterdag 28 juli 2007

De hypotheek is rond

Eindelijk weer een berichtje van mij. De hypotheek is rond, dat wil zeggen er wordt een offerte gemaakt en die kan ik begin volgende week verwachten. Mijn geld boompje is wat gevuld met moneyvruchten die ik aankomende tijd nodig zal hebben om te kopen, te verbouwen en inrichten.



Een heel gedoe, zeker nadat bleek, door ziekte omstandigheden van mijn huidige boekhouder dat de plaatsvervanger mijn spullen kwijt was en de bank uiteraard een duidelijk beeld wilde hebben van mijn inkomen van de afgelopen 3 jaar. Goed na veel bellen en vooral rustig blijven is het dat toch bovenwater gekomen en heeft de vervanger m.i. een dag en nacht door gewerkt om het geheel op tijd aan te kunnen leveren.
Uiteraard heb ik overwogen om boos te worden, enfin zolangzamerhand zie ik dat dit geen zin heeft, overbodige spanning geeft en de boel eerder negatief dan positief beinvloedt. Natuurlijk heb ik de beste man wel duidelijk gemaakt dat er in mijn geval echt haast is in het afronden van mijn boekhouding en hij heeft dit, gezien het tempo van afronden, goed opgepikt.
Ja...... een hele positieve ontwikkeling :):) voor mijn huis en mijzelf.

1 opmerking:

Wouter zei

HI Mam,

Wat gaaf, betekend dit dat de verkoop dan ook echt definitief is. Nou dat is dan een feestje waard. Lekker joh zal zeker een fijn gevoel zijn zo nu met alles geregeld, wanneer krijg je dan nu de sleutel???

Liefs WOuter