dinsdag 1 juli 2008

Hoe is het gegaan??

Het concert was een overweldigend succes.
Met veel enthousiasme hebben wij ons "eten en drinken" gepresenteerd aan ons publiek.
Met veel genoegen heeft ons publiek het eten en drinken in allerlei vormen ontvangen.
Ik ben blij dat ik alles op alles heb gezet om mee te kunnen doen. Zo'n avond geeft gewoon een kick. Een jaar geoefenend een jaar er naar toe geleefd en dan wil je gewoon mee kunnen doen, althans ik wel hoor.
Mijn tenor tuneu stond goed, kreeg zelf uit publiek een opmerking dat ik zo het chiqueste restaurant in kon stappen en me aanbieden als kelner. Gelukkig heb ik andere ambities, maar wie weet moet ik me nog eens omscholen dan zal ik deze tip onthouden.
Ook ik had publiek: Astrid met vriendin, Wouter en Mirjam waren er en ook zij waren enthousiast. Na een gezonde nachtrust smorgens lekker uitgeslapen, lekker ontbeten en met Mirjam naar het strand gegaan, terwijl Wouter een bezoekje in Castricum ging afleggen. Al met al een fijn weekend.
Het mooiste nummer voor mij:
If music be the food of love,
Sing on, till I am fill’d, am fill’d with joy:
for then my list’ning soul you move,
with pleasures that can never cloy,
your eyes, your mien, your tongue declare, that you are music ev’ry where.
Nu eerst even rust alhoewel ik het zingen nu na 2 weken al mis....
en dan op naar het volgend concert.
Wat het wordt .................? volg ons en je hoort het.

Geen opmerkingen: