donderdag 4 juni 2009

2 stappen vooruit 1 stap achteruit nahnahdadadadah


Vandaag komt de aannemer om me met de laatste klussen van de keuken te helpen.
Ik stap vroeg, klaar voor de eindsprint, mijn bedje uit, ik heb er zin in.
07.00u komt hij binnen; een ander dan was aangekondigd, hij blijkt goed op de hoogte. Na wat spullen klaarzetten, begint Herman wat onderzoekwerk te doen en te bellen. Er moet iemand bijkomen om het gat in de buitenmuur te maken voor de afzuigkap uitgang, en, o ja, de loodgieter, want die klusjes kan ik niet zelf ....
Ach, ik zie de bui al hangen. Ja, hoor de heren hebben geen tijd vandaag en er moet eerst nog iets anders gedaan; de aangelegde leidingen moeten los gemaakt geisoleerd en op een andere manier bevestigd dat zal kan ik (Herman) dat wel vast even voor u doen mevrouw. "Nee, nee, Herman, dat ga ik dan wel zelf doen, ik wil geen "meerwerk". Jij kunt gaan en ik bel weer zodra ik de klus geklaard heb en je er weer bij kan.
Tja, er daar stond ik dan 09.00 vanochtend, met de moed wederom in mijn schoenen gezakt.
Er moet wat gedaan worden, tussen de internet bedrijven door, die mij vandaag erg lang bezig houden (ik neem er verdacht ;) veel tijd voor) begin ik aan het slopen van mijn mooi opgebouwde achterwand en koof rond de afvoer/ aanvoer leidingen.
's Avonds als Hendrik thuis komt, zetten we samen de schouders eronder. Hij als uitvoerder ik als materiaal aangever, meedenker en helpende hand. (en fotograaf)
Goed om 21.30 zijn de wand en de koof weer dicht, de leidingen geisoleerd en vastgezet.
2 stappen vooruit 1 stap achter uit dadadadadadah... wat is reggae dan toch lekker stimulerend
Kom maar op Herman je mag morgen verder, nahnahdadadadah

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey mams,

Het leven kan een grote beerput zijn, waar wij zelf aan moeten werken om deze leeg te houden. En dit gaat nooit zoals jezelf wilt, maar de ups en downs zijn altijd wel te beïnvloeden.

Je heb al vaker in de put gezeten, maar komt er toch altijd weer uit. En ik vindt het mooi om te zien dat je een retourtje Spanje hebt kunnen vinden. Het is voor jou echt tijd dat je even tot rust komt in een andere omgeving.
Daarvoor hoef je echt niet alleen maar naar Spanje toe te gaan, dat kan ook elders in het land. Zolang jij maar even uit de dagelijkse sleur stapt.

Kus Rits