zaterdag 11 oktober 2008

Door en door

Kleine klusjes allemaal van die kleine dingen die het net weer even af maken.
Een rekje op mijn slaapkamertje, een plafond in mijn WC, een lamp in de WC, een extra drager onder het schuurdak.
O die Woutertje Woutertje,
piep klein kaboutertje,
wiebel wiebel wiebel woep,
hij komt als ik roep.

De klusjes die we doen kon ik ook makkelijk alleen, maar met zijn 2en klussen blijft gewoon leuker. Het stimuleert en geeft meer voldoening.
Voor de bedrijven uit bezoek van mijn zusje, tja..... die was ook al een 1/2 jaar niet geweest dus keek har ogen uit wat ik al allemaal gedaan had. Een ding stat vast ze doet het me niet na, maar vind Alkmaar leuk om te gaan wonen dus wie weet komt ze ooit deze kant op dichter bij Schiphol.
Hoe dan ook weer een produktieve dag en nu lekker dansen.

1 opmerking:

Anoniem zei

En laat ik je daar dan tegenkomen ( bij dansen uiteraard). Ben je ook naar Biodanza geweest?
Groetjes
Anja.