maandag 1 december 2008

Vol goede moed weer verder

Ja, eindelijk is het zover. De volgende grote stap kan ik gaan zetten.
Na het zoeken van een aannemer, die voor een goed bedrag en luisterend naar mijn ideeen, kan gaan werken, heb ik mijn keuze gemaakt.
Tuurlijk hij moet de klus nog gaan doen, maar zo wikkend en wegend komt deze Hans er het beste uit.
Hoe ik aan hem kom is eigenlijk te simpel voor woorden. Er bestaat een plek op internet WERKSPOT.NL daar zet je je klus, de aannemers doen een voorstel, maken een offerte en je kunt gaan kiezen nadat je uiteraard met ze gesproken hebt enz.
Ach, als de nood het hoogst is vind je ineens zo'n plek.
O, jij kende het al......... had me dan getipt :):)
Het leuke is dat ook het gesprek met deze man, mij spirit heeft gegeven voor de volgende dingen die er op stapel staan.
Dit jaar Kerst hier zal niet gaan lukken, de winter zal nog enigszins primitief verlopen, maar de volgende winter zullen alle feesten in mijn huis gevierd worden.
Daar kan ik me nu al op verheugen. Omdat voor elkaar te krijgen ga ik nog verder met keihard klussen en werken.
Ook zal ik zien het blog weer wat bij te houden, zodat jullie zien hoe ver het er voor staat en wanneer je een feestje kunt verwachten.
Tevens kun je dan inschatten wanneer je een dagje kunt komen helpen, de spontane hulp is niet echt bijzonder groot. Ach, voel je niet aangesproken, misschien ben ik wel een van de weinige mafkezen die bij andere mensen spontaan de handen uit de mouwen steekt.
Hoe dan ook er zit weer beweging in, hoe kan het ook anders, met zo'n emotioneel bewegingsmens hoor ik jou al denken:):)

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Jolande,
Fijn dat je nu met de hulp van een aannemer verder kan. Ja met zo iemand opwerken is sowieso veel prettiger. Je meldt maar als als er een dagje schilderwerk of zo ligt. Lijk me leuk.

Jan