vrijdag 31 augustus 2007

Thuisloos

Na een paar dagen thuisloos, mijn huis op de Breedeweg verkocht en mijn nieuwe huis nog niet aangekocht is het vandaag dan eindelijk zo ver.
Tekenen voor de Druivenlaan, ik heb er zin in.
Vanaf nu wordt het opbouwen.
Tot nog toe hebben al veel mensen me geholpen met het leeghalen en schoonmaken van mijn oude huis. De verkopend makelaar was enthousiast over hoe ik het huis achter heb gelaten. Ik wil dan ook Wim, Alex, Wouter en Hendrik bedanken voor het sjouwen van de grote spullen.
Michaela, Trudy, Helene fantastisch zoals jullie de laatste spullen hebben meehelpen inpakken en het schoonmaakwerk daarbij.
Verder is het heerlijk om een paar dagen thuisloos te zijn geweest, gewoon bij vrienden aanschuiven en in een verzorgd bedje te komen, zodat ik me alleen op de dingen hoef te concentreren die op dit moment alle aandacht vereisen.
Ook gezellig om zo weer even de reuring van het gezin te ervaren, een periode die ik al lang geleden heb afgesloten en met warmte en blijheid aan terug kan denken.
Kitty Claudio Lieke en Bart, het was leuk op de trapleuning na :) om bij jullie te zijn
Michaela Erik Youri en Fiima ik kom nog een nachtje het is me aangenaam, dank voor jullie gastvrijheid en warmte.

Geen opmerkingen: