vrijdag 31 augustus 2007

Gekocht



Inderdaad nu ben ik de eigenaresse van de Druivenlaan. Na het tekenen vanochtend meteen er naar toe, alsof ze het roken kwamen Hendrik, Elisa en Stein met de koffie.
Lekkere appelkruimelvlaai erbij en dat was een leuke start van onze nieuwe klusdag.
Officieel ingeschreven in Alkmaar, alleen de parkeervergunning moet snel geregeld, nu doe ik het met een briefje in mijn auto en het werkt voor even wel goed, maar de parkeerwachter vindt het niet echt leuk dat hij geen bon kan schrijven. Nog 5 dagen te gaan ... dan moet u een echte vergunning hebben.
Na de administratieve rompslomp, hebben we weer flink doorgewerkt. Ik kan me nog niet voorstellen dat we er binnenkort ook kunnen gaan slapen, overal hamers, spijkers, behang, verf, rollers, troep enz...... houd de logeerkamers dus nog maar even opgeruimd en paraat voor als ik weer langs kom.
Morgen komen de grote spullen en kunnen we iets van keuken gaan creeeren.
Verder zal ik zien dat ik binnen kort wat fotos er bij zet.
Op naar de maaltijd in mijn gastgezin, honger......

Geen opmerkingen: