maandag 3 januari 2011

Mijn Oud en Nieuw

Zoals ieder jaar verheug ik me er weer op. Wat zal het worden, wat ga ik doen met Oud en Nieuw? Omdat ik na de wandeling 26-12, waar ik al verkouden aan begon, de Hammam dag met Inge met bruidsbehandeling :):) toch echt ziek werd, kruip ik met dinsdag met lichte verhoging onder de wol, wat al snel veranderd in koorts.
Ik maak even geen plannen ondanks de verzoekjes die komen. Ik eet knoflook, doe een oproep voor filmpjes, alhoewel m'n DVD speler het niet blijkt te doen, ik slaap als een otter en wacht de dag rustig af. Oudjaarsdag besluit een vriend, met wie ik wilde zijn, alleen op stap te gaan en ik blijf heerlijk op mijn bank liggen.
Vlak nadat ik dat besloten heb, belt Francien en zij komt me onmiddellijk halen of ik wil of niet: ""Jij ligt daar half-dood te gaan en er is niemand bij je, het is een schande, ik haal je op!!"" Ik ken Frans goed genoeg om te weten dat er tegen in gaan geen zin heeft en verder, weet ik ook dat ze eigenlijk wel gelijk heeft en geef ik me er aan over. Dat betekent inderdaad een nieuwe ervaring op je 53 ste een avond Oud en Nieuw doorbrengen in een verzorgingstehuis. Laat jullie wel lachen hiermee maar het is een feit. Ik ben erg goed, gezond en verzorgd door heen gekomen. Met dank aan lieve Francien. Voor ieder een gezond 2011 en een nachtje in haar huis deed wonderen!

Geen opmerkingen: