woensdag 20 januari 2010

Music was my first love


Wat een prachtig nummer, zolang ik me herinner heeft dit muziek stuk van John Miles me ontroert. Gister op de Biodanza heb ik mijn eigen dans er op gedanst en voelde ik me geheel een met de muziek en met de liefde die in mij zit, de liefde die op allerlei manieren zich uit naar mezelf toe en naar de mensen om me heen, dicht bij verder af.
Met ieder van hen voel ik de verbinding die er is en die er mag zijn.
S Avonds ben ik mijn andere grote en echt liefde geweest en hebben we samen de film "The Poet" gekeken een film waarin de geliefde zijn lief loslaat en zijn leven geeft om zijn lief met een andere geliefde het leven te sparen en samen door te kunnen gaan. Intens ontroerend en zo in voelbaar.
Elk moment wat ik beleef gaat gepaard met liefde en dankbaar gevoel naar mezelf dat ik ben wie ik ben.


Music was my first love ...................Alex was my first love
and it will be my last ...................and he will be my last
music of the future .......................Love will stay in future
and music of the past .....................Love despite the past

1 opmerking:

Anoniem zei

Dance your own live
Dance with them who really can dance
And you 'll stay in your trance

thnx for the lovely dance last saturdaynight

lord of the dance