woensdag 16 januari 2008

Nieuw jaar nieuwe kansen

He he daar ben ik dan weer eens.
Het blog zit wel steeds in mijn hoofd. Van het een komt het ander, als je aan het klussen bent en dan komen deze leuke dingen in het gedrang. Niet de bedoeling, ik weet het, ook hier geef ik me zelf nieuwe kansen.

De meeste onverwachtse start was het bezoek van Alex op oudjaarsavond met de lol en het geluksgevoel, die we samen hebben gehad, ga ik verder kom maar op 2008. Heerlijk dat Allesanders, ondanks alles mijn vriend is en blijft.
Ik kan hem loslaten, ook al doet het nog pijn, ik voel en zie ook de fijne momenten weer in het NU, samen en/of zonder hem. Well done girl!

De lekkerste start was natuurlijk het bezoek aan de Hammam met Kitty, o wat waren we zacht daarna. Na een paar dagen klussen was dat gevoel op mijn huid al weer enigszins weg dus binnenkort maar weer. Dat zijn leuke kadootjes wie gaat er mee?

Natuurlijk zal ik Jos niet vergeten die me eens even lekker gelinkt heeft :):) Tja vrienden wat ben ik jullie toch dankbaar dat je er bent en dat jullie in mijn leven deelnemen, op welke manier dan ook.

Wat is er aan kluswerk gedaan, dat willen jullie natuurlijk weten:

Nou er is CV aangelegd met allerlei complicaties erbij zoals een paar dagen helemaal geen kachel meer, een gaslek maar uiteindelijk (eigenlijk best snel hoor) doet de CV het en dat is een heerlijke luxe. Iedereen die tussen Kerst en Oud en Nieuw geen kachel had, weet waar ik het over heb, bibber bibber maar wel gezellig, een avond zat ik met Hendrik samen onder een slaapzak zitten TV kijken :):)
De volgende dag ben ik met Ritsert en Wouter een extra lange wandeling gaan maken op zoek naar een openhaard bij Logchies (Heemskerker duin), helaas de tent was dicht. Dat bracht ons bij vrienden, Ton en Juliette. Daar bleken ook een heel koppel kids van hun te zijn gezellig:)!. Bedankt Jules en Ton voor het warme onthaal bij onze onverwachtse binnenval op 1e Kerstdag, ach daar is het Kerst voor toch :):) Heerlijk om zo op te warmen en een beetje op te laden voor de volgende klus.

Boven begint mijn huis al aardig te worden wat ik in mijn hoofd heb, nu nog de douchekamer aanleggen en dan zijn we al weer een heel eind verder.

Ondertussen blijf ik me natuurlijk met mijn werk bezig houden, want voor al dat klussen moeten er ook wat centen op de plank komen naast brood en andere heerlijkheden.

Goed voor de foto's moeten jullie nog even wachten, want ik ben de kabel van mijn fototoestel kwijt, is wel ergens hoor....ik weet alleen even niet waar.
Goed ik ga me nu echt richten op kabel zoeken, foto's maken en uploaden zodat jullie kunnen zien waar ik het over heb.

4 opmerkingen:

Ritsert zei

hey mams,
jij bent aan het opbouwen terwijl ik aan het afbouwen ben hier in het Hoge Noorden. Schoolwerk afronden, veel leuke dingen doen tot op zeker hoogte toelaatbaar is, met Imke de leukste momenten koesteren en heel veel samen zijn tussen alle werkzaamheden door.
Nu ben ik niet alleen aan het afbouwen in het Hoge Noorden, maar ben ik ook aan het opbouwen wat mij zeer binnen kort staat te wachten aan de andere kant van de wereld.
Ik kom voor dat ik mijn kamer uit verhuis zeker nog een weekendje langs met van alles en nog wat om bij jou of papa op te slaan voor de tijd dat ik in Honduras ben.
Het grootste lichtpunt van mijn vertrek is dat Imke ook naar mij wil komen, om mij in mijn element te zien en natuurlijk ook om een kleine vakantie te vieren. Je moet altijd maar het beste van de tijd maken die je (nog) hebt.
Ik zal zeker je vorderingen vanuit Honduras blijven volgen.
Kus mam en tot snel

Ritsert zei

Ooh mijn mail adress dat je hebt gebruikt klopt nog steeds. maar ik het er ook meer, hier komen ze:
manta.ray87@hotmail.com
manta.ray87@gmail.com

Ik denk ik bespaar je de ruimte in je mail box, maar dat is zo ook niet echt van kracht. Dan had ik het net moeten bijvoegen.
kus en beterschap??

Ritsert zei

Hey mams heb je je blog echt nog in je hoofd want ik zie er nooit meer wat op terug. Ik zit nu op een tropische eiland en wil wel met je in contact blijven via deze leuke manier. Schrijven kan heel bevrijdent werken, geloof me. Ik maak het heel goed, we genieten ontzettend we hebben nog niet veel gedaan behalve over wat we willen gaan doen en kennis gemaakt met de jongens op het onderzoekscentrum.
Spreek je snel weer kus

Anoniem zei

HI mama,

Een beetje late reactie maar je weet hoe het is hier te druk om normaal te kunnen nadenken. Vind het fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Hoop dat je dit jaar kunt bereiken wat je hoopt. Een jaar knallen en alles kan van jou zijn, wat je ook maar wilt.
Ga nu even lekker schilderen want vrijdag een huisfeest hier en moet even helpen met alles op orde brengen ect. Tot snel,
Kus Wouter