vrijdag 15 januari 2010

Familie feesten

Deze kerst heb ik me heerlijk met mezelf vermaakt op 1e kerstdag wandelen in de sneeuw, uitgebreid baden scrubben douchen packingen mastkertjes enz. de sauna badhuizen e.d., zijn allemaal dicht maar in mijn eigen huisje kan dit allemaal prima.
Onder het genot van een lekker glas warme gluhwijn en wat hapjes hebben Dettie en ik aan het eind van de middag wat plezierige uurtjes gemaakt. Heerlijk om zulke spontane fijne vriendinnen te hebben.
de volgende dag ging ik naar de familie en we waren er bijna allemaal. De 2 weekend werkers ( Jeroen en elisa ) hadden de pech te moeten werken en en hun partners de pech dat ze er niet bij waren op dit gezellige familie gebeuren in Valburg.


Mirjam en Hans hebben hun hele huis opengesteld en warempel we konden bijna allemaal lijven slapen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Lief van je!
Het was erg gezellig, al lijkt het nu alweer lang geleden! We vonden het leuk dat jullie er waren en bleven slapen!!
xxxMir