dinsdag 3 maart 2009

Nieuwe dingen doen

Al heel erg lang denk ik, zeg ik en doe ik zo af en toe eens hele nieuwe dingen. Ga ik verder kijken dan mijn straatje lang of breed is. Kanoeen, paragliden, buikdansen, zingen, verhuizen, verbouwen, biodanza ......... Dat brengt nogal eens wat veranderingen in mijn leven te weeg, het gevolg is ook wel dat er in mijn leven echt geleefd wordt.
Ik zou hier best nog langer over kunnen praten, het gaat er gewoon om dat ik weer iets nieuws anders en leuks gedaan heb dit weekend, waar ik tot nu toe energie van heb gekregen....en dat is:
Ik heb back stage foto's gemaakt tijdens een fotoshoot. Op uitnodiging van Allesanders ben ik met hem mee gegaan naar een fotoshoot. Hij deed uiteraard de make-up art of visagie, model Naomi Sluiter en Henk Roeters de fotograaf. En ik?........... tja, ik kreeg de camera van Allesanders, 's morgens in mijn handen gedrukt met zijn welbekende opdracht:...LEEF JE UIT....
Dat heb ik me geen 2e X laten zeggen en ik heb geschoten, alsof mijn leven er van af hing. Dat is natuurlijk geweldig met de digitale camera's ......alles wat niks was kan gewoon regelrecht de prubbelbak in.
Om jullie wat van mijn foto's te laten zien:



Voor de ander toch maar even langs komen:)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Er zouden best wat meer foto's op mogen. Ook die van Naomi alleen erop.. 'k vind ze wel mooi geworden!

Allesanders

Anoniem zei

Mooie plaatjes en leuke blog!
GRTZ,
Henk

Anoniem zei

hey lo!! wat leuk zeg..
leuke foto's
groetjes naomi

Wouter zei

HI Mam,

Lache zeg dat je dit ook nog bent wezen doen. Wist niet dat je het echt zo leuk vond om foto's te maken.

Tot snel

WOuter

Anoniem zei

he lo:D ik wou vragen of je misschienn nog is wat foto's kan sturen? het lijkt me leuk om die te hebben dat we mijn haar wouden laten wapperen, dat iedereen mee doet zegt maar.. heb zondag weer een shoot met alexander en henk trouwens:D