zondag 5 augustus 2007

Verkocht


Vanochtend lekker naar Alkmaar gefietst, in alle vroegte en koelte om zo mijn dagelijkse beweging te krijgen om daarna lekker lui de warme dag door te brengen.
Op mijn Druivenhuisje staat het aangekondigd: "Verkocht" en ja, ik ben bijna de trotse eigenaresse.
De offerte is de deur uit en nu de afspraak met de notaris gaan maken en dan is de overdracht. Het huis komt steeds meer in de buurt, de fietsafstand lijkt per keer kleiner, ook mijn plannen wat ik met het huis wil, komen dichterbij en worden steeds duidelijker, mede door het brainstormen met Wouter. Ik krijg er dus bijna echt zin in :):). Nu mezelf blijven trainen in "geen haast willen maken" en stap voor stap door blijven gaan.

1 opmerking:

juliette zei

Hoi Lo, betekent dit dat je al weet wanneer je erin kan? Laat het horen, want ik sta start klaar om je te helpen.
Nog bedankt voor het gezellige ontvangst van ons viertjes. Het was een leuke afsluiting van een gedenkwaardige periode!